Min idrett

Fra itINFO
Revisjon per 24. jun. 2014 kl. 09:20 av Ostrale (diskusjon | bidrag)

Hopp til: navigasjon, søk
Produktinformasjon
MinIdrett.png
Produktnavn Min idrett
Utvikler Norges idrettsforbund
Lansert 2009
Siste release Min_idrett_4.8 - lansert 24.06.14
Teknisk
Plattform Webapplikasjon
Serveradresse https://minidrett.nif.no
Nettleserstøtte Internet Explorer 8-10, Safari, Chrome, Firefox
Support
Kundestøtte NIF-IT Support
Supportavtale Tjenestekrav Idrettssystemer


Beskrivelse av tjenesten

Min idrett er din personlige side inn mot idrettens medlemsregister og idrettssystemene.

Alle som er registrert som medlem av et idrettslag, med tillitsverv eller andre funksjoner i idretten blir registrert i idrettens databaser. Det er derfor viktig for deg som enkeltmedlem og for dine lag og forbund, at opplysningene som er registrert er korrekte.

Min idrett er din personlige portal til disse systemene. Her kan du som medlem, utøver, tillitsvalgt eller administrativt ansatt få oversikt over og endre egne opplysninger, melde deg på konkurranser og kurs, samt betale lisens, påmeldinger, og betalingskrav fra ditt idrettslag.

Hva er inkludert?

Tilgang til Min idrett og alle funksjoner basert på dine og/eller dine barns medlemsskap.

Hva kan du forvente?

Tjenestetilgjengelighet:

  • 99 % oppetid innenfor primærtiden, eksklusiv planlagt vedlikehold
  • Primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0700 til 2200 på hverdager
  • Primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0900 – 1800 på helg og helligdager

Med primærtid menes det tidsvinduet hvor tjenester garanteres tilgjengelig.

Support:

  • Åpningstid for Support er 0800-1530 på hverdager
  • Åpningstid for Support er 0800-2000 på hverdager for klubber
  • Regulær arbeidstid er 0800-1530

Responstid feilhåndtering:

Med feilhåndtering menes de aktiviteter som kreves for å opprettholde tjenestenes funksjonelle nivå samt å holde tjenestene tilgjengelig for brukerne. NIF-IT opererer med 4 feilklasser, som har tydelige krav til responstid for både svar og løsning:

  • Kritisk feil - Så raskt som overhode mulig
  • Alvorlig feil - Så raskt som overhode mulig
  • Moderat feil - 4 timer og løsning innen 3 dager
  • Mindre feil - I løpet av neste arbeidsdag og løsning etter avtale

Hva koster dette?

Min idrett er gratis for alle.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

For best utnyttelse av tjenestene anbefales bruk av støttede nettlesere og operativsystem, samt bruk av effektivt nettverk.

Brukerveiledninger

Notis Her vil du finne en oversikt over brukerveiledninger til Min idrett

Releasenotes og kjente feil

Notis Se Release for å finne ut av hva som er nytt, endret og rettet i ulike versjoner av Min idrett.


Databehandling og personvern

Fil:Min idrett webdesign retningslinjer 2011.pdf