Forskjell mellom versjoner av «Konsulenttjenester»

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk
 
Linje 30: Linje 30:
 
===Bestilling av tjenesten===
 
===Bestilling av tjenesten===
  
{{notis|Ved spørsmål kontakt vår supportavdeling per [mailto:support@idrettsforbundet.no e-post] eller via telefon: 03615}}
+
{{notis|Ved spørsmål kontakt vår supportavdeling per [mailto:support@idrettsforbundet.no e-post] eller via telefon: 21 02 90 90}}

Nåværende revisjon fra 22. sep. 2017 kl. 10:16

Beskrivelse av tjenesten

NIF-IT kan utføre eller bistå med relevant kompetanse og rådgivning i en rekke sammenhenger. Noen eksempler på konsulenttjenester er:

  • Applikasjon- og/eller systemanskaffelse
  • Applikasjonsutvikling og/eller integrasjon
  • Valg av teknisk utstyr
  • Kommunikasjonsløsninger
  • Strategiutvikling

Hva er inkludert?

  • Kompetanse fra NIF-IT

Hva kan du forvente?

  • Etablering av avtale for leveranse av tjenestene
  • Leveranse etter avtale
  • Fortløpende involvering
  • God service

Hva koster dette?

Etter avtale.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

  • Ha sjekket ut at det ikke finnes andre programmer eller tjenester som dekker behovet
  • Ha klare mål for hva det nye programmet/tjenesten skal gjøre

Bestilling av tjenesten

Notis Ved spørsmål kontakt vår supportavdeling per e-post eller via telefon: 21 02 90 90