Forskjell mellom versjoner av «Konsulenttjenester»

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk
(Ny side: ===Beskrivelse av tjenesten=== NIF-IT kan utføre eller bistå med relevant kompetanse og rådgivning i en rekke sammenhenger f.eks; * Applikasjon- og/eller systemanskaffelse * Applikas...)
 
 
(3 mellomliggende revisjoner av en annen bruker er ikke vist)
Linje 1: Linje 1:
 
===Beskrivelse av tjenesten===
 
===Beskrivelse av tjenesten===
  
NIF-IT kan utføre eller bistå med relevant kompetanse og rådgivning i en rekke sammenhenger f.eks;
+
NIF-IT kan utføre eller bistå med relevant kompetanse og rådgivning i en rekke sammenhenger. Noen eksempler på konsulenttjenester er:
 
* Applikasjon- og/eller systemanskaffelse
 
* Applikasjon- og/eller systemanskaffelse
 
* Applikasjonsutvikling og/eller integrasjon
 
* Applikasjonsutvikling og/eller integrasjon
Linje 14: Linje 14:
 
===Hva kan du forvente?===
 
===Hva kan du forvente?===
  
* åpningstid på tjenesten er 24/7/365
+
* Etablering av avtale for leveranse av tjenestene
* 98% oppetid arbeidsdager 0800-1530
+
* Leveranse etter avtale
* feilretting skal iverksettes i arbeidstiden fra 0800-1530 i løpet av 4 arbeidstimer
+
* Fortløpende involvering
* ved feil utenfor normal arbeidstid kan det være noe responstid
+
* God service
  
 
===Hva koster dette?===
 
===Hva koster dette?===
  
Etter individuelt avtale.
+
Etter avtale.
  
 
===Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?===
 
===Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?===
Linje 30: Linje 30:
 
===Bestilling av tjenesten===
 
===Bestilling av tjenesten===
  
Ta kontakt med support@idrettsforbundet.no eller 03615.
+
{{notis|Ved spørsmål kontakt vår supportavdeling per [mailto:support@idrettsforbundet.no e-post] eller via telefon: 21 02 90 90}}

Nåværende revisjon fra 22. sep. 2017 kl. 10:16

Beskrivelse av tjenesten

NIF-IT kan utføre eller bistå med relevant kompetanse og rådgivning i en rekke sammenhenger. Noen eksempler på konsulenttjenester er:

  • Applikasjon- og/eller systemanskaffelse
  • Applikasjonsutvikling og/eller integrasjon
  • Valg av teknisk utstyr
  • Kommunikasjonsløsninger
  • Strategiutvikling

Hva er inkludert?

  • Kompetanse fra NIF-IT

Hva kan du forvente?

  • Etablering av avtale for leveranse av tjenestene
  • Leveranse etter avtale
  • Fortløpende involvering
  • God service

Hva koster dette?

Etter avtale.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

  • Ha sjekket ut at det ikke finnes andre programmer eller tjenester som dekker behovet
  • Ha klare mål for hva det nye programmet/tjenesten skal gjøre

Bestilling av tjenesten

Notis Ved spørsmål kontakt vår supportavdeling per e-post eller via telefon: 21 02 90 90