Fagapplikasjoner og prosesstøtte

Fra itINFO
Revisjon per 15. des. 2014 kl. 16:18 av Kjetil B (diskusjon | bidrag) (Hva er inkludert?)

(diff) ← Eldre revisjon | Nåværende revisjon (diff) | Nyere revisjon → (diff)
Hopp til: navigasjon, søk

Beskrivelse av tjenesten

Norges Idrettsforbund, særforbundene og idrettskretsene skal i fellesskap sørge for nødvendig teknologistøtte til realiseringen av overordnede mål i Idrettspolitisk dokument. NIF IT er på vegne av felleskapet ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fag applikasjonene.

Systemene i idretten

Hva er inkludert?

Hva kan du forvente?

  • åpningstid på tjenesten er 24/7/365
  • 98% oppetid arbeidsdager 0800-1530
  • feilretting skal iverksettes i arbeidstiden fra 0800-1530 i løpet av 4 arbeidstimer
  • ved feil utenfor normal arbeidstid kan det være noe responstid

Hva koster dette?

Forutsetter undertegnet rammeavtale og idrettens basis kontorpakke. Fagapplikasjonene har ingen ytterligere kostnader.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

For best utnyttelse av fagapplikasjonen anbefales bruk av støttede nettlesere, samt bruk av hurtig nettverk. For utvikling av fagapplikasjonene kan du som bruker aktiv benytte IT-support for å rapportere eventuelle feil eller bruker ønsker.

Hva er?