Forskjell mellom versjoner av «Fagapplikasjoner og prosesstøtte»

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk
(Hva er?)
(Hva er inkludert?)
 
(7 mellomliggende revisjoner av samme bruker vises ikke)
Linje 1: Linje 1:
 
===Beskrivelse av tjenesten===
 
===Beskrivelse av tjenesten===
  
Norges Idrettsforbund skal tilby fagapplikasjoner som støtter opp under NIF’s IKT strategi. NIF IT er ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fagapplikasjonene.
+
Norges Idrettsforbund, særforbundene og idrettskretsene skal i fellesskap sørge for nødvendig teknologistøtte til realiseringen av overordnede mål i [http://www.idrett.no/omnif/ipd/Documents/Idrettspolitisk_dokument2011_2015.pdf '''Idrettspolitisk dokument''']. NIF IT er på vegne av felleskapet ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fag applikasjonene.
  
 +
[[Fil:Misaka.png|300px|thumb|Systemene i idretten]]
 
===Hva er inkludert?===
 
===Hva er inkludert?===
  
* SportsAdmin
+
* '''[[Idrettens sentrale databaser]]'''
* Min Idrett
+
* '''[[SportsAdmin]]'''
* KlubbAdmin
+
* '''[[Min idrett]]'''
* Online Betaling
+
* '''[[KlubbAdmin]]'''
 +
* '''[[Online betaling]]'''
 
* NAIS
 
* NAIS
  

Nåværende revisjon fra 15. des. 2014 kl. 16:18

Beskrivelse av tjenesten

Norges Idrettsforbund, særforbundene og idrettskretsene skal i fellesskap sørge for nødvendig teknologistøtte til realiseringen av overordnede mål i Idrettspolitisk dokument. NIF IT er på vegne av felleskapet ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fag applikasjonene.

Systemene i idretten

Hva er inkludert?

Hva kan du forvente?

  • åpningstid på tjenesten er 24/7/365
  • 98% oppetid arbeidsdager 0800-1530
  • feilretting skal iverksettes i arbeidstiden fra 0800-1530 i løpet av 4 arbeidstimer
  • ved feil utenfor normal arbeidstid kan det være noe responstid

Hva koster dette?

Forutsetter undertegnet rammeavtale og idrettens basis kontorpakke. Fagapplikasjonene har ingen ytterligere kostnader.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

For best utnyttelse av fagapplikasjonen anbefales bruk av støttede nettlesere, samt bruk av hurtig nettverk. For utvikling av fagapplikasjonene kan du som bruker aktiv benytte IT-support for å rapportere eventuelle feil eller bruker ønsker.

Hva er?