Forskjell mellom versjoner av «Fagapplikasjoner og prosesstøtte»

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk
(Hva er inkludert?)
(Hva er inkludert?)
Linje 4: Linje 4:
  
 
===Hva er inkludert?===
 
===Hva er inkludert?===
[[Fil:Misaka.png|500px|thumb|Systemene i idretten]]  
+
[[Fil:Misaka.png|300px|thumb|Systemene i idretten]]  
 
* '''[[Idrettens sentrale databaser]]'''
 
* '''[[Idrettens sentrale databaser]]'''
 
* '''[[SportsAdmin]]'''
 
* '''[[SportsAdmin]]'''

Revisjonen fra 15. des. 2014 kl. 17:18

Beskrivelse av tjenesten

Norges Idrettsforbund, særforbundene og idrettskretsene skal i fellesskap sørge for nødvendig teknologistøtte til realiseringen av overordnede mål i Idrettspolitisk dokument. NIF IT er på vegne av felleskapet ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fag applikasjonene.

Hva er inkludert?

Systemene i idretten

Hva kan du forvente?

  • åpningstid på tjenesten er 24/7/365
  • 98% oppetid arbeidsdager 0800-1530
  • feilretting skal iverksettes i arbeidstiden fra 0800-1530 i løpet av 4 arbeidstimer
  • ved feil utenfor normal arbeidstid kan det være noe responstid

Hva koster dette?

Forutsetter undertegnet rammeavtale og idrettens basis kontorpakke. Fagapplikasjonene har ingen ytterligere kostnader.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

For best utnyttelse av fagapplikasjonen anbefales bruk av støttede nettlesere, samt bruk av hurtig nettverk. For utvikling av fagapplikasjonene kan du som bruker aktiv benytte IT-support for å rapportere eventuelle feil eller bruker ønsker.

Hva er?