Forskjell mellom versjoner av «Fagapplikasjoner og prosesstøtte»

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk
(Beskrivelse av tjenesten)
(Beskrivelse av tjenesten)
Linje 1: Linje 1:
 
===Beskrivelse av tjenesten===
 
===Beskrivelse av tjenesten===
  
Norges Idrettsforbund, særforbundene og idrettskretsene skal i fellesskap sørge for nødvendig teknologistøtte til realiseringen av overordnede mål i [http://www.idrett.no/omnif/ipd/Documents/Idrettspolitisk_dokument2011_2015.pdf | '''Idrettspolitisk dokument'''].  NIF IT er ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fagapplikasjonene.
+
Norges Idrettsforbund, særforbundene og idrettskretsene skal i fellesskap sørge for nødvendig teknologistøtte til realiseringen av overordnede mål i [http://www.idrett.no/omnif/ipd/Documents/Idrettspolitisk_dokument2011_2015.pdf '''Idrettspolitisk dokument'''].  NIF IT er ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fagapplikasjonene.
  
 
===Hva er inkludert?===
 
===Hva er inkludert?===

Revisjonen fra 15. des. 2014 kl. 16:02

Beskrivelse av tjenesten

Norges Idrettsforbund, særforbundene og idrettskretsene skal i fellesskap sørge for nødvendig teknologistøtte til realiseringen av overordnede mål i Idrettspolitisk dokument. NIF IT er ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av fagapplikasjonene.

Hva er inkludert?

Hva kan du forvente?

  • åpningstid på tjenesten er 24/7/365
  • 98% oppetid arbeidsdager 0800-1530
  • feilretting skal iverksettes i arbeidstiden fra 0800-1530 i løpet av 4 arbeidstimer
  • ved feil utenfor normal arbeidstid kan det være noe responstid

Hva koster dette?

Forutsetter undertegnet rammeavtale og idrettens basis kontorpakke. Fagapplikasjonene har ingen ytterligere kostnader.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

For best utnyttelse av fagapplikasjonen anbefales bruk av støttede nettlesere, samt bruk av hurtig nettverk. For utvikling av fagapplikasjonene kan du som bruker aktiv benytte IT-support for å rapportere eventuelle feil eller bruker ønsker.

Hva er?