Støtteapplikasjoner og tjenester

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk

Beskrivelse av tjenesten

Norges idrettsforbund tilbyr støtteapplikasjoner og tjenester som støtter opp under NIF's IKT strategi. NIF IT er ansvarlig for drift, utvikling og vedlikehold av støtteapplikasjonene og tjenestene.

Hva er inkludert?

Hva kan du forvente?

Tjenestetilgjengelighet:

  • 99 % oppetid innenfor primærtiden, eksklusiv planlagt vedlikehold
  • Primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0700 til 2200 på hverdager
  • Primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0900 – 1800 på helg og helligdager

Med primærtid menes det tidsvinduet hvor tjenester garanteres tilgjengelig.

Support:

  • Åpningstid for Support er 0800-1530 på hverdager
  • Åpningstid for Support er 0800-2000 på hverdager for klubber
  • Regulær arbeidstid er 0800-1530

Responstid feilhåndtering:

Med feilhåndtering menes de aktiviteter som kreves for å opprettholde tjenestenes funksjonelle nivå samt å holde tjenestene tilgjengelig for brukerne. NIF-IT opererer med 4 feilklasser, som har tydelige krav til responstid for både svar og løsning:

  • Kritisk feil - Så raskt som overhode mulig
  • Alvorlig feil - Så raskt som overhode mulig
  • Moderat feil - 4 timer og løsning innen 3 dager
  • Mindre feil - I løpet av neste arbeidsdag og løsning etter avtale

Hva koster dette?

Forutsetter undertegnet rammeavtale og idrettens basiskontorpakke.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

Bestille tjenesten?

Nye firmaer og brukere kan bestilles hos supportavdelingen.


Notis Ved spørsmål kontakt vår supporavdeling per e-post eller via telefon: 21 02 90 90