Microsoft Office

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk

Beskrivelse av tjenesten

Tjenesten inluderer de programmene som er standard i Norges idrettsforbund til enhver tid.

Hva er inkludert?

  • Word
  • Excel
  • Notebook
  • Powerpoint
  • Outlook

Hva kan du forvente?

Tjenestetilgjengelighet:

  • 99 % oppetid innenfor primærtiden, eksklusiv planlagt vedlikehold
  • Primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0700 til 2200 på hverdager
  • Primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0900 – 1800 på helg og helligdager

Med primærtid menes det tidsvinduet hvor tjenester garanteres tilgjengelig.

Support:

  • Åpningstid for Support er 0800-1530 på hverdager
  • Åpningstid for Support er 0800-2000 på hverdager for klubber
  • Regulær arbeidstid er 0800-1530

Responstid feilhåndtering:

Med feilhåndtering menes de aktiviteter som kreves for å opprettholde tjenestenes funksjonelle nivå samt å holde tjenestene tilgjengelig for brukerne. NIF-IT opererer med 4 feilklasser, som har tydelige krav til responstid for både svar og løsning:

  • Kritisk feil - Så raskt som overhode mulig
  • Alvorlig feil - Så raskt som overhode mulig
  • Moderat feil - 4 timer og løsning innen 3 dager
  • Mindre feil - I løpet av neste arbeidsdag og løsning etter avtale

Hva koster dette?

Forutsetter inngåelse av rammeavtale om IKT-tjenester og idrettens basiskontorpakke.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

  • Benytte Windows 10
  • Arbeide på Idrettskontor
  • Benytte et effektivt nettverk
  • Redusere antall programmer som kjører på datamaskinen
  • Begrens antall programmer som kjører ved oppstart
  • Rydd opp på harddisken
  • Kjøre færre programmer samtidig
  • Start regelmessig datamaskinen
  • God nok minne kapasistet
  • Ta kontakt med support

Bestilling av tjenesten

Notis Ved spørsmål kontakt vår supportavdeling per e-post eller via telefon: https://itinfo.nif.no/Dokumenth%C3%A5ndtering