Kommunikasjon og samhandling

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk

Beskrivelse av tjenesten

Norges Idrettsforbund tilbyr idrettens basispakke som skal dekke grunnleggende kontorstøtte behov. I basispakken inngår kontorstøtteprogrammer, e-post, printer/scanner tjenester, dokumenthåndteringssystem og lagringsmuligheter, nettverkstilgang, fjernaksess til en rekke programmer, samt vedlikehold og drift av basispakken

Hva er inkludert?

Hva kan du forvente?

  • automatisk installasjon av programmer ved behov
  • automatisk installasjon av nye versjoner
  • programmet er tilgjengelig når datamaskinen er pålogget tilknyttet et nettverk
  • åpningstid på tjenesten er 24/7/365
  • primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0700 til 2200 på hverdager
  • primærtid for tjenestetilgjengelighet er 0900 – 1800 på helg og helligdager
  • med Primærtid menes det tidsvinduet hvor tjenester garanteres tilgjengelig
  • åpningstid for Support er 0800-1530 på hverdager
  • åpningstid for Support er 0800-2000 på hverdager for klubber
  • avtalte tjenester skal være tilgjengelig innenfor avtalt primærtid for avtalene, med mindre det utføres vedlikehold i samsvar med avtalens bestemmelser om planlagt vedlikehold

Hva koster dette?

Forutsetter undertegnet rammeavtale og idrettens basiskontorpakke.

Hvordan kan du bidra til å få en best mulig ytelse?

Benytte idrettens nettverk eller idrettskontor.no ved pålogging eksternt, samt støttede nettlesere operativsystem for applikasjonene. Aktivt benytte IT-support for å rapportere eventuelle feil eller bruker ønsker.


Notis Ved spørsmål kontakt vår supporavdeling per e-post eller via telefon: 21 02 90 90