KlubbAdmin 2.0

Fra itINFO
Hopp til: navigasjon, søk

KlubbAdmin

KlubbAdmin

Navnet består, men innholdet endres. KlubbAdmin vil ikke lenger bare være synonymt med medlemsregisteret fra NIF, men heller et samlingssted for flere av de administrative oppgavene ett idrettslag har. I denne spede begynnelse vil "nye KlubbAdmin" inneholde samordnet søknad og rapportering til NIF, samt medlems-administrasjon (tidligere kjent som KlubbAdmin). I fremtiden vil vi bygge ut portalen, både med tanke på design og innhold på hjemmesiden og funksjonalitet etter innlogging. Ambisjonen er å flytte all relevant idrettsadministrasjon over i den nye KlubbAdmin portalen. Ved lansering vil du, avhengig av rolle og rettigheter i ditt idrettslag kunne få tilgang til medlems-administrasjon. Samordnet søknad og rapportering til NIF vil åpne 1 april.

Samordnet Rapportering

Gamle idretts-registreringen er nå erstattet med en helt ny rapporterings-løsning i KlubbAdmin, og åpner fredag 1 april.

Roller som har tilgang finner du her: Klargjøring til Samordnet søknad og rapportering.

Oppsummert så skal idrettslaget rapportere:

  • Medlemstall (betalende medlemmer pr 31.12 foregående år).
  • Aktive medlemmer, inkl medlemmer med funksjonsnedsettelse.
  • Spørsmål fra NIF og ev. særforbundet
  • Oppdatering av organisasjons-data.
  • Søknad om momskompensasjon.
  • Oppdatering av styre og ledelse.


Videoveiledning: Samordnet rapportering 2016


Se innholdet i forrige release.